mervedemirr sonra bir ay boyunca beyaz ekmek , börek, simit kek falan hiç yemedim 24 de 1 kilo almıstım 😂 meyve aksam yatarken yiyordum yemedim öğlenleri yoğurt ile tükettim şeker artmasın diye. Kuruyemiş porsiyonumu azalttım kahvaltı da 3 ceviz öğlen 6 çiğ fındık 6 çiğ badem avuç içi kadar kabak çekirdeği. Akşamları aksam yemeğinden sonra bir şey yemedim meyve çekirdek falan yiyordum 1 kilo aldım ödül günü de iki haftada bir hamburger kırmızı çizgim 😂