EmineYavuzhan1
Bunu görümcemede yaptılar ama kasıklarını çektirme İşlemi deniliyormuş,suya meryem suresini okuyup içirmiş ,ondan sonra hamile kalmıştı, bende korktum ters bişey olmasın diye yaptırmamıştım.hazır adetlerim düzenliyken bozulmasından korkmuştum,görümcemim düzensizdi