EmineYavuzhan1 benimde komşum vardı onunda olmuyordu uzun süredir, bi kadina gitti ebe miymiş net bilmiyorum, rahmini mi ne bi şey yapmış çevirmiş mi artık ne ise, çok ağrılı bi işlem olmuş, sonradan arka arkaya oldu bebeği.
Belkide o da senin bahs ettiğin hanımdır:)
O da güneşlideydi, yıllar oldu taşındılar yoksa onada sorar öğrenirdim.
Bi arkadaşım var 3 yıllık evli onunda hiç bir sorunu yok dr olur diyor ama olmuyor. Onada bahs ederim bu teyzeden.
Burda özel kapalı olmasaydı keşke, üşenmesen açsan bi instagram hesabı ricam olsa. Kim bilir ne zaman düzelir mesaj kısmı.