Ben geçen hafta çıktım izne hocam, izne çıkacağımı idare bildiği için ikinci dönem derslerimi zümrelerime bölüştürdüler. Sanırım dönem bittikten sonraya denk geldiği için böyle oldu, onların da işini kolaylaştırdı. İlk dönemin ortasında 24. Haftaya gelseydim uzaktan ders vermeye devam ettirirlerdi dönem bitene kadar diye düşünüyorum.
Bir de benim idarem bu konularda biraz anlayışlı, yüzyüze eğitim zamanı daha hamileliğimin başındayken isterseniz rapor alın yüzyüze eğitime gelmeyin biz ona göre öğretmen ayarlarız diye kolaylık sağladılar ama sonra uzaktan eğitime geçilince rapor almama gerek kalmamıştı.
İdareyle ilişkilere, müdür müdür yardımcılarının anlayışlarına göre değişiyor bu durumlar. Çünkü idari izinliyken ihtiyaç hâlinde göreve çağırılma durumu var dolayısıyla uzaktan eğitim de verilebilir. Ancak dediğim gibi, müdür, müdür yardımcısının anlayışına kalmış.