Mrb hanımlar 1 yaş 1 aylık kızım var ve ben 3 aylık hamileyim kızımı memeden kestim ve süte başladık . ve sütü marketten değil tanıdığımız birinden inek sütü alıyoruz. Kızım kabız oldu sizce ne iyi gelir ne yapmam lazım ve. Tekrar bu durumu yaşamamam için süte ne gibi şeyler katmam lazım aynı durumu yaşayan bayanlar yardım istiyorum