İyi akşamlar güzel anneler, benim kafama bişey takıldı, benim ilk hamileliğim 37 haftadayim doğum çanta hazırladım ve bir büyük el çantası kadar oldu hepsi, ama şu tıktokta annelerin doğum çanta hazırlık videoları çıkıyor karşıma ve durmadan biseyler koyuyorlar içinde neler var bilmiyorum ama sonunda büyük valiz bide büyük el çantası ve bebek bakım çantası oluyor, beni sormak istediğim şu benmi eksik koydum yoksa onlar mı abartiyorlar hani ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum soriyim dedim hani gerçekten o kadar seye gerek varmı, 🤔yani ben yurt dışına giderken bile o kadar çantam olmuyordu ☺️
Benim çantaya koyduklarim.
İki tane lohusa picama
Terlik
3 tane yüksek belli dön
Lohusa pedi
14 lu hastane çıkışı takımin ince battaniyesi var ve bitane orta kalınlıkta battaniye
Bebek bezi 15 tane
Islak mendil ağız mendili
Emzik 2 tane
Başka önemli olan ne koymam lazım?
Pudra, bebek yağı, ondan sonra başka aklınıza gelen ıvır zıvırlar hepsini aldım ama hepsini hastaneye goturmeme gerek varmı bilmiyorum? Bu kocaman valiz işinide hiç sevmedim Amerikaya Oxford üniversitesine okumaya gider gibi o ne 😜