Normalde doğumum 22 Şubat olucakti fakat bebeğimin suyu artık azaldığı için ve tansiyonum artık sürekli yükseldiği için doktorum erkenden doğuma alma kararı aldı 🙏 ptesi günü tahlillerim yapılacak eğer yine yüksek tansiyon nst ve suyu daha azalmış olursa ptesi yatisim olucak eğer olmazsa çarşambaya kadar daha bekleticek 39 u göremeden kavuşmuş olucaz ama olsun önemli olan hangisi sağlıklı ise onun olması 🤗 kilosu en son 2750 idi umarım biraz daha almıştır kuveze girmek zorunda kalmaz dua edin kızlar inşallah sağlıklı bir şekilde kucagima alırım hem erken gelicek hem kan uyuşmazlığımiz var sarılık yüzünden biraz telasliyim hemde gebelik şekerim var ciğerleri inşallah gelişmiştir. Umarım bebeğimden ayrı kalmak zorunda kalmam hem heycanliyim hem korkuyorum dua edin bana 🙏🙏