bebekesu Merhaba herkese🌸 35.haftamdayım 2 hafta sonra çatı muayenesi yapılacak doğum şekline karar vermek için. Ama endişeleniyorum birkaç video izledğim için… tecrübesi olanlar paylaşabilirler mi?
sedrettinyasemin75 bebekesu 3 4 saniye süren bisey kendini kasmazsan pek anlamazsin bile canim korkma
alininannesiiiii bebekesu benimde akıntım çok olduğu için su sanmıştım 35. Haftada su mu diye bakmak için alttan muayene etti nefes alıp verirken bitiyor anlamdım hiç bişey derin nefes al ver diyo bitiyor zaten
Helly_3212 Ya dün oldum hiç bişey yok valla 😂 korkma Sakın 3 5 saniye ya sürüyor ya sürmüyor ☺️ Geçmiş olsun şimdiden 🍀
AyLaSdt Benim doktorum 38+2 deyim ben sorduğum halde gerek yok dedi ordan anlaşılmz dedi kolay doğum zor doğum falan dedi bende yaptırmalı mıyım sizce
bebekesu AyLaSdt AyLaSdt Nasıl anlaşılacakmış ki başka🥴 Her doktor farklı işte kendi doktorun ne diyosa ona göre hareket et bence yoksa çok karışır kafan