Pemberuyam_ Ozerhome 37 bitmiş 38 den 3 gün almışsınız oluyor. Yani 38 in dolmasına da 4 gün var. Yani söylerken 37 deme sebebi 38 bitmemiş ya o yüzden sadece 3 gün almış olduğunuz icin
Irem1919 Ozerhome bende surda bekleyim 28+5 haftaligim aylar çok karıştırıyo kafamı bi yerde 7 aylık yazıyo bi yerde 6ay18 günlük çok kafam karıştı 🤔
umyahsn1010 Ozerhome bende tetanoz olurken 21+5dim ebe 22yazdı. 22e 20gün kaldığı için mi 22oldupu için mi bende anlayamadım
tubiii0106 Pemberuyam_ ama doktorlar 38 demiyo mesela 37+3sun diolar direk bu hamilelik uygulamalarinin bazilarnda 38 die kabul edio
Zeynep0606 Irem1919 28 de 7 6 bitmis 7. Ayi suruyor olmus oluyorsunuz 30 a kadar 30 dan sonra 35 e kadar 8 . Ay 35 den sonra 9 ay i sureceksiniz
Pemberuyam_ tubiii0106 Doğru olan zaten 37+3 demek çünkü 37 dolmuş +3 gün diğer haftadan anlaminda, doktorlar doğru tabiki
Pemberuyam_ Betulnuri 5 ay bitmiş yani 6 dasiniz. 5 buçuk deme sebebleri 6.ay dolmamış o yüzden .Sonuçta 5 bucugun yarısi 6 dan yani