Aries memnun olduğunu söylüyor kuzum. Karabağlarda canım ege yaşam bozyaka falan biliyorsan oraları bozyakadan biraz daha ilerde. Benim evime çok yakın olduğu için tercih ettim. İpek hanıma gidiyorum ben memnunum. Arkadaşım iki kere falan gitti daha ben yaklaşık 10-15 kere falan gittim doktora. Ben memnunum şahsen.