Elifco bende 27+5 teyım sürekli hareket halinde oldugunuzda bebeğin içindeki sıvı sallanıyo ve bebek uyurmus ayrıca hareket halindeyken oynuyordu o ana siz hissediyorum ÷hissetmiyorsunuz dur 4 saat içinde 10 defa oynuyor ise sorun yok benm de maalesef riskli bi gebeliğim var sürekli kontrol ediyorum tatlı yeyıp solunuza yatın yada sağlık ocagın da hemsıre demısti sırt üstü. Yat rahati bozulunca oynar demısti kı sizin daha haftanız erken birazcık bebek tam anlamı ile 28 ıncı hafta bda düzene biniyor mus benm 1 gün cok hareketli bir. Gün az oynuyor bende o zamanlarda korkuyorum hemsirenın dediği aklıma geliyor onu yapınca oynuyor mesela