Busbud İyi akşamlar kızlar bebeğimin hateketlerini ilk gebeliğim olmasına rağmen 16. Haftanın sonunda hissettim o günden sonrada baya aktifti fakat 18 haftamın ortasındayım beneğimin hareketlerini hissedemiyorum bunun bi sebebi var mı sizce ? Sizinde başınıza geldi mi ?
Seda-1 Busbud ben 18+3 günlük gebeyim Benimde ilk gebeliğim ben hiç hissetmedim daha tekmeliyorsa bile bilemiyorum daha doktor ilk gebelik olduğu için 20 haftadan sonra ancak hissedersin dedi bana
mlkkk Busbud normal canım bi anı bi anını tutmaz ki sende çok erken hissetmişsin o yine hareket ediyordur ama güçlü hareket etmediğinden hissetmiyorsundur bide bebekler 18.haftadan sonra kendilerine anne karnında yer bulup çok fazla hareket etmediği de oluyormuş belki o yüzden belki de dediğim gibi güçlü hareket etmediğinden hissetmiyorsundur
Tugceonur Busbud çok normal o daha çok minik aslında hareket ediyor ama siz çok haşssetmiyorsunuz 24-30 haftalar arası düzene giriyor 😇
Glbnpk Busbud Aynısı başıma geldi. Her gün akşam yemeğinden sonra ve gece iki de hareketlenirdi. Çarşamba perşembe hiç hissetmedim. Cuma dayanamadım doktora gittim. Çok şükür sağlıklıydı. Bu haftalarda normal dedi doktor. Muhtemelen önceki hissettiklerin de bebek hareketi değildir dedi.
Busbud Seda-1 evet erken diyolar ama baya sağlam tekmeler attı hele şerbetli tatlılar yedikten sonra okadar hareketliydiki babamızda yakaladı tekmelerini o hareket ettikçe ben seviniyodum ama nedense çok aza indi ben hissedemiyorum artık çok fazla korktum
Derinin-annesi Cok normal hissetmemenız.Ben 23 haftalık olacagım yarın daha düzene yeni giriyor sayılıyor.Ama yine de en diseniz varsa doktora görünün.
Deniz2628 Bizde 24 bitirdik çok fazla hareket etmiyor normal yani daha çok küçük ve zayıf genelde akşamları bi hareket ediyor benimki oda tatlı yersem ve soluma yatarsam vuruyor
Mugesahra33 Busbud zaman zaman oluyor öyle seyler evet,bnm ıkınıcı hamılelğim ,gerci bnde neden bugun cok oynamadı dıyorum ama ,bnmde o haftada bırden durmustu,sonra basladı tekrar 🥰sizinde öyle olur