Sabihanur1 Kızlar testim pozitif eşime test için nereyi arıcam dünden beri ilçe sağlık açmıyor 184 ü aradım gelmediler????
ece_2206 Sabihanur1 gelmiyorlar sanırım eşiniz de temaslı olarak karantinaya giriyor benim eşim pozitif çıkınca öyle demişlerdi
Elbet-birgun-kavusacagiz Sabihanur1 sizle temasli oldugu icin esinizin zaten karantinaya girmesi lazim. Testiniz pozitif ciktiginda soylemeleri lazimdi
Mlkkrsln Sabihanur1 aile hekiminizi arayın filyasyonu yönlendiriyor hemen. Hafta sonu olduğu için sizi kontrol için arayan ilçe sağlığı da arayabilirsiniz
Sabihanur1 ece_2206 eşime hiç test yapılmadı ben yaptırdım birtek 6. Günüm eşimede 5. Gün gelip sana yapıcaz dediler negatif çıkarsa 7. Gün işe başlayabiliyormuş . Ama gelmediler
Sabihanur1 Elbet-birgun-kavusacagiz eşim karantinada zaten çıkamıyoruz o yüzden gelmeleri için arıyorum