Selam kızlar , 38+5 deyim bebeğin suyu azaldığı için sezaryan olabilirim . Ama spinal isteyip korkuyorum da hissederim diye ama bebeğimi de ilk ben görüp ten teması istiyorum o anı yaşamak istiyorum. Ama komple anestezide daha basit geliyor psikoloji açısından daha az korkutucu gibi . Yaşayan yaşayacak olan bilgi verirmisiniz 🥺🥺