Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. İgneye kapagı kapalıyken tık tık vuruyorum önce sonra bir kere ittiriyorum damla damla ilaç çıkıyor. Vurana kadar da damlamaya devam ediyor. İlacın bi kısmı gidiyor yani içindeki. Dost yaptığımda da baya kısmı gidiyor boşa. Siz nasıl yapıyorsunuz