Haticearen Rutuk06 yok canım hiç bir yan etkisi olmadı kalçadan vuruyorlar bı 10.dk dinlenip çıktım hiç bir şekilde korkmana gerek Yok
Nesli-12 Rutuk06 yok ben bi yan etkisini görmedim evet kalçadan yapılıyor yaparken yakar sadece okadar onu normal ilaçlar da yapıyo zaten😊bende tek başımaydım
orkide21 Nesli-12 bu kanma ben de defoldu iğne vurdulsr da kanama olmasının sebebi uyuşmazlık mı peki
Hatice11 Rutuk06 Kalçadan oluyor iğne fobim olmasına rağmen acı hissetmedim, korkmayın saniyelik bise ayağa kalkıp gününüze devam ediyorsunuz 😊
Rutuk06 Hatice11 bende de iğne fobisi var çok korkarımda ondan bi tedirgin oldum . Çok teşekkür ederim🌸
Nesli-12 orkide21 hayır sebebi belli değil zaten doktorum ilk muayenesinde eğer ilerde kanaman olursa bu iğne yapılcak demişti yani sebebi önemli değil