Selam kızlar bugün kontrole gittim , bebişin suyu baya azalmış nst ye de girdim hareketleri yavaşlamış pzt 8:30 da bidaha gideceğim suya bakılacak ? Bu arada 38+5 günlüğüz birde uştrasyonda hep 36+1 35.6 flan çıkıyor ölçümleri minik bir bebek miş son 10 günde sadce 50 gram almış 🤷♀️ Yaşayan bilen var mı ? Suyu az diye suni ile flan başlatma şansı var mı ? Off kafamda deli sorular🤷♀️🤷♀️