Kubraecem 38+3 haftadayım bir kaç gündür ciddi bel ağrım var akıntım çoğaldı .. bugünde sağ tarafıma çoğunlukla birşey iğneliyor geçiyor dk ya bakıyorum düzenli değil acaba devamı gelirmi düzenli sancılar başlarmı 🤰🤰
kbramehmet Kubraecem benimde aynı haftada bel ağrım olmuştu sonra 2 gün sonra doğumum oldu hadi hayırlısı canım kolayca Doğumun olur inşallah 🥰
Kubraecem btlslymn benimde olurdu aslında geçtiğimi haftalarda bu seferkiler daha keskin iğneliyor sanki
pptya01 Of valla çatlıcam ben sinirden. 37. Haftama girdim akıntım fazla vajinada batma bel ağrısı var sağ böbreğime iğne batması elektrik çarpması gibi bi acı oluyo kasılmalarım var ama doğum falan yok. Çok çekiyorum artık doğurmak istiyorum
Kubraecem pptya01 doğum yaklaştıkça aşşağı batmalar çok sık oluyor kasılmalarda öyle .. bendede çok var 38+4 teyim her sancıyı kasılmayı Doğum sanıyorum ama dk aralığı tutmuyor düzenli değil