birprensesvebirprensannesi Esralacn Çok yüksek değil ama dikkat etmeniz gerek. Bazen açlık ve tokluk yüksek çıkmış ve hep sınırda çıkmış 🙏 Şeker yükleme yaptırdınız mi?
Gizmolata Esralacn açlık 110 altında tokluk 150 altında olmasına dikkat edin, bende bunlarla uğraşıyorum parmak uçlarımı hissetmiyorum artık günde 6 kere delmekten🤦🏻♀️
Esralacn birprensesvebirprensannesi evet yüksek çıktı diyet yapıyorum ama korkuyorum insülin e başlanırmı diye sizce
birprensesvebirprensannesi Esralacn Valla canım bendede aynı sorun var benimde açlık yüksek çıkıyor arada şeker yükleme testi yaptıracağım sende yaptır bakalım ne diyecekler🤦
Kbraisik1 Benim çok daha yüksek değerlerim diyet önerdi. Diyet sonuç vermezse insüline başlanıyor. Ama bu sonuçlarla devam ederseniz başlayacağını sanmıyorum.