Bernay ben gebelik testi için gittiğimde “düşünüyor muydunuz peki” diye sormuştu doktor. Muhtemelen aynı amaçla soruluyor. Sonrasında folik asit kullanıp kullanmadığımı sordu, bu süreçten sonra nasıl beslenmem gerektiği ile ilgili minik bilgiler vermişti.