Sürekli benzer postlar açıyorum biliyoeum ama korkuyor insan .. karın sertliği yaşıyorum bir haftadır yoğun olarak ve ekstradan kasık ve bugunde karın ağrısı hamileliğimin başından beri enfeksiyon yaşıyorum ama çoğu zaman idrarımda çıkmıyor doktorum şuana kadar sadece bir kez antibiyotik tarzı nir ilaç verdi onun dışında bol su içiyorum sirkeyi seyreltip taaret alıyorum en son 4 gün önce kontrole gittim bütün şikayetlerimide belirttim rahim ağzı uzunluğuna baktı erken doğum gözükmüyor dedi bebek de iyiydi aöa bu ağrılar sertlik bilmiyorum psikolojim mi çok etkilendi bugun karın ağrımda başlayınca çok korkuyorum çünkü daha çok küçük maşallah çok kıpır kıpır hissetmediğim bir gün bile yok neredeyse ama 21 haftaya giriyoruz endişeyle geçiyor günlerimiz salı günü ayrıntılı ultrasonumuz var bütün sıkıntılarımı o doktora sa sötleyeceğim inşallah bir çaresi olur ya da inşallah bir şey yoktur.. böyle bir şey yaşayan var mo benim gibi