3-4 içinde toplamda 7 tüp kan verdim. Bu yetmezmiş gibi iki parmağımı kestim mutfakta. Orada da kan gitti biraz. Dünden beri aşırı üşüyorum, halsizim. Ellerim ayaklarım buz gibi. Çifte çorap, patik terlik giyiyorum yine buz gibi. Şimdi kalorifere yapıştım. 🥲 Of 🩸
Önereceğiniz bişey varsa seve seve dikkate alırım 🥲