Merhaba hanımlar 24.hafta 4 günlük hamileyim.Bugün kontrolümüzde doktor bebeğimin böbreğinin yanında 9 mm bir sıvı birikintisi gördü.Bebek idrarını tam boşaltamadığı zaman olur doğumdan sonra da kontrol edilmesi gereken bir durum dedi.Bu şekilde bir durumla karşılaşan oldu mu gebelik sürecinde ve doğum sonrasında neler yapılması gerekir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.@