E-K-D Esralacn merhaba çizelgene baktım da canım bazen açlık yüksek çıkmış gözüküyor aralarda ağzına birşeyler atıyorsan ondandır yada su harici birşeyler içiyorsan. Tokluk olarak da en ideali 2. Saat tokluk bakmandır. 1. Saat 140 altı 2. Saat 120 altı olması gerekiyor. Açlıkta sabah bakman sadece yeterli bence oda 90 altı olmalı. Mesela bir tanesinde 1. Saat tokluk 140 çıkmış senin bence o 2. Saatte daha çok yükselmiş olabilir sen 2. Saatlere bak birde derim önemli ve doğru olan o oluyor .
Gigy Zeynep1278 yok sadece 50 gram bir kez yapıldı ,diyette 2.günüm sınırın üstüne çıkmadı hiç dikkat ediyorum ,o gün nasıl öyle çıktı anlamadım yani normal bence o glikozu içince öyle çıkar tabi 🙈😊
Zeynep1278 Gigy evet bende öyle düşünüyorum. Öncesinde biraz tatlıyı çok yediğim bir dönemdi bir de . Dikkat ediyorum şimdi ben de ama haftaya tekrar yükleme yapacağız diyince cok içime siedi tekrardan şeker yükletmek de istemiyorum açıkçası. Ama gidince doktorumla konuşacağım bakalım
Gkemine Zeynep1278 benimde 50 gramda 160 çıktı . İkinci test için 100 gr 3 gün sonra tekrar gel ama o arada diyet sakın yapma her zaman ne yiyosan ye öle gel dedi yaptım 100 gramda 190 oldu gebelik şekeri tanısı kondu.
Zeynep1278 Gkemine aa, her doktorun uygulama şekli farklı demek ki . Bana da tam tersi diyet yap gel dedi, sanırım diyetle düşüyor mu düşmüyor mu onu görmek istedi doktorum. Bunun sonucunda size yine diyet mi verdi.
Gkemine Zeynep1278 Zeynep1278 dahiliyeye yönlendirdi oda diyetisyene takip ettiler diyetle düzeliyor devam et dediler ama arada 141 i görüyorum inş bişe olmaz ondan da
Sose Esralacn aklım hep orda olcak nasıl korkmıyım ki 😂 şimdilik evde ölçüyorum şekerimi ama bebek 6 gün önde gidiyor ondan dr şekerden şüphelendi ep ölçüyorum ama hepte sınırda çıkıyor inşallah ilerleyen haftalarda bi sorunla karşılaşmam
KayBus Esralacn bende bu hafta yaptırcam yüklemeyi eğer gebelik şekeri çıkarsa nasıl sürekli ölçüyorsunu aleti falan mı var alıyorsunuz nasıl oluyor
Merved91 Gigy bebek kilo alıyordur merak etmeyin🙏 Bendede şeker var. Diyet uyguluyorum malesef hatta ilk haftalar baya aç kaldım. Kendim 1.5kilo vermştim çok korktm bebek gelişmiyormu diye ama kontrole gittiğimizde bebek kilo almıştı çok şükür 🙏
Gigy Merved91 ay çok şükür sevindim 💕ben de rahatladım biraz alıştım 3 gün geçti ,ceviz süt yoğurt onlara yuklendim 🙈
Merved91 Gigy Gigy balık yiyebiliyorsanız bol bol yiyin. Ne zaman balık yesem ölçümde baya düşük çıkıyor şekerim mutlu oluyorum 🤗hem bebek içinde çok yararlı🧡 sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏
Gigy Merved91 öneri için teşekkürler,benim de düştü baya onu de denerim ☺️amin inşallah sağlıcakla gelsin minişler 💝🌸🤰