Kahramankentli Kızlar sabahtan beri kasılmalarım var oturamıyorum arada bi rahim sancısı giriyor biraz önce farkettim göğsümden sıvı gelmiş başına böyle bişe gelen var mı normal mi acaba yok sa doğum yakın mı
Mom726272 Kahramankentli aslında ağız sütü derler ya o işte bende de üzerimi ıslatacak kadar olmuştu sütümmüş meğer ama böyle bembeyaz gelmez sizin
Ebruuka 34 haftalığım benden de geliyo ama bayadır geliyo yani süt kanallarım açıldığı için doktorum normal demişti