hande0606 kiraz_68 asla önermem ben gittim bi doktor çocuğun kalbi atmıyo hemen kürtaj ol dedi sonra sonuca gittim yaşıyo bu dedi başka doktor 3. Farklı doktorda sağlıklı değil dedi ama çok şükür kendi doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi