bircivcivannesi selam arkadaşlar idrarımı yaparken kasıkta ağrı hissediyorum 16. haftadayim enfeksiyon olabilir mi koku, renk vs. bir sorun yok
Ayde54- bircivcivannesi benimde kasik degilde kaenimda agri oluyodu enf olmusum. Sonra sistit oldum bence pazartesi tahlil ve idrar külturu vermenizi oneririm.
Buketkucuk bircivcivannesi aynısını yaşadım idrarımda az miktarda enfeksiyon çıktı toz ilaç ve tek kullanımlık fitil verdi doktorum henüz tahlilimi yenileyemedim ama şikayetim geçti