Merhaba kızlar. Yarın adet günüm. Daha önce de dediğim gibi hamilelik belirtilerim var. Bugün ilk idrarla kaset test yaptım. Çıkmadı. Bundan önce erken gebelik testi yapmıştım belli belirsiz ikinci çizgi çıkmıştı ama varla yok arasıydı. Bugün dediğim gibi yaptım test sabah. Ama çıkmadı bisey. Sizce hamile değil miyim. 😔 Çok moralim bozuldu