Merhaba hanımlar 12+1 haftalık gebeyim. En baaştan beri iştahla hiçbir şey yiyemiyorum doyabilecek kadar yiyip bırakıyorum. Annem ne istiyorsan onu yapayım diyor canım bir şey de istemiyor. Sadece ekmek arası kaşar peyniri hoşuma gidiyor. Bu durumu yaşayan var mı?