KardelenAnnesi Kızlar merhaba 32+5 haftamdayım. Sabahtan beri sag gögsümden az az sıvı geliyo süte benzer . Neden olabilir acaba normal mi? Bazı yerlerde dogumun cok yaklastıgına dair işaret diye okumuştum? 🤔😕
Haticeyildiz KardelenAnnesi dogumla alakasi yok benim 24 haftalikken baslamisti halada devam ediyo normal bisey korkmana gerek yok 😊
Cerentok KardelenAnnesi dogumun yaklasmasiyla ilgisi yok canim 30 haftalikken bendede geldi.süt bezlerin çalışmaya basladi o yuzden bazen gelebilir telaş yapma 😉