Selinn27 Hanımlar merhaba detaylı renkli ultrason yaptıran var mı ne zaman hangi haftada yaptırdınız 4 gün önce kontrolümüz vardı doktorum 1,2 hafta içinde yaptır dedi Pazartesi itibariyle 21 haftalık olucaz acaba yaptırsak olur mu erken mi bilemedik 🙇🏼♀️
Ebrulisss Merhaba ,🌺 Ben suan 22+2yim ve daha yaptirmadim 1marta randevu aldim ve 24hafta olmus oluyorum sanirim iyi bi zamanda yaptiriyorum ama genelde 21-24 arasi net cikiyor diyolar . Erken degil bence