adm Canımız annelerimiz, haydi Forum kullanımında sizi zorlayan, doğru çalışmadığını düşündüğünüz şeyler ile ah keşke şöyle olsaydı dediğiniz şeyleri bu başlık altında toplayalım.
Aslihan2 adm Etiketler kısmında aşağı doğru kaydırabiliyoruz ama yukarı kaydırırken sayfayı yeniliyor kaymıyor 👀
Feyzaaa1 adm bildirimler telefonuma gelmiyor anca uygulamaya girip bildirimler kısmına girince görebiliyorum
Sedaerhan adm kaç kere yazdık ama bişe olmadı yine yazalım bakalım .yaptıgımız yorumların sayfamız da kalması .engelle bazen cıkıyor bazen cıkmıyor.engelleme olmalı birde sürekli farklı hesaplarla giriliyor aynı kişi.bunlar belirlenmeli bi telden dört beş tane hesapla giriş yapılmamalı.küfür edilenler atılıp ana sayfa da yayınlansın ki herkes görsün bi daha yapmasın.şimdilik aklımdaki bunlar @NaimeYilmaz
Tugceonur NaimeYilmaz Mesajlaşma özelliği geri gelsin istemediğimiz insanları engelleme özelliği gelsin mümkünse yoksa silicem artık bu hesabı .
denizanasi1 Kullanıcı ismini kullanıcının değiştirememesi çok saçma. Sonuçta uygulamayı ben kullanıyorum ve kullanıcı ismimi adminler değiştirebiliyor…
Basakgul adm Profil fotografı kolay bir şekilde koyalım artık :) ve fotoğraf yüklemek de kolay hale gelsin lütfen :) bir türlü çözülemeyen kronik bir sorun haline geldi bu istekler..
NaimeYilmaz adm Engelleme özelliğini tekrar aktif ettik. Bu arada özellikle profil fotoğrafı koyma konusunda ve genel olarak yorum yazan annelerimiz iphone mu android mi kullandıklarını yazarlarsa çözüm için bize çok yardımcı olmuş olurlar. Mugesahra33 Basakgul Hiranurecrin Esmer_ Rotinda17 dermus UmayAsya Mrveykt bryc Alyasibel
berraninannesi Basakgul bende deniyorum profile fotoğraf katmayı ama hâla yapamadım nasıl yaptınız acaba ☺️
gel_artik_bebegim adm en önemli eksik yapılan yorumların ve postların silinememesi sürekli moderatörlere muhtacız
Hiranurecrin adm lütfen yapamicağıniz şeyleri sormayın maden şikâyetlerimizi öğrenmek istiyorsanız ozman gerçekleştirin bu istekleri 😠😡
Anneeoluyorumm Kullanıcı ismi degistirilemiyor fotoğraf yüklerken de zorlaniyorum bildirimler gelmiyor anca uygulamaya girince
yenianneyenibaba1 Forumda değil ama blog kısmında ilerdeki herhangi bir bloğu okuyup geri çıktığımda tekrar birinci sayfaya dönüş yapıyor ve sayfaları tekrar tek tek geçmek zorunda kalıyorum