Merhabalar ☺️ Dün sezaryen ile doğum yapacağımı öğrendim. 22 Şubat ta da nasip olursa doğurucam . Hamilelikte toplamda 15 kilo aldım. 60 la kaldım 75 le bitiriyorum inşallah. Bebekte 3.300 gr şuan. Hadi doğana kadar 3.500 olsun diyelim. Doğumdan sonra sizce toplamda 10 kilo birden gider mi hemen 🤷🏻♀️ Dert etmiyorum kiloyu veririm inşallah ama merak ediyorum ☺️