Kızlar artık 36. Haftadayım ama o kadar kararsızım ki anlatamıyorum.. Şimdi benim bebeğimin eşi hafif aşağıdaydı başta.. Sonra yavaş yavaş çıktı yukarı ama tam da yukarıda değilmiş.. 5 gün önce doktorum eşine tekrar baktı normali olumsuz etkiler mi diye.. Evet hafif aşağıda dedi ama normal doğumu olumsuz etkilemez dedi hatta kontrol kağıdıma da yazdı engel değil diye.. . Ama bende nedense hafif aşağıda demesi bile korkuttu. Bir yanım doktora inan normal yap diyo bir yanım da hiç riske girme sezeryan ol diyo.. Belki aynı durumu yaşayan vardır ya da yorum yapmak isteyen.. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗