Kızlar merhaba, ben bugün itibariyle 7 haftalığım ama 6+5 te gittiğimde kesem hala 4.46 mm di bebek de yoktu. Doktor pazartesi gel bakalım bebek hala yoksa kürtaj dedi. Bir yandan biliyorum kese büyümüyor %90 boş ama bir yanım da biraz daha mı beklesem diyor 7+2 olacak daha pazartesi günü çünkü. Çok üzülüyorum, var mı böyle bir şey geçen başından, çok çok istediğim bir bebekti..