Merhabalar ben 13+3 günlük hamileyim en son 9.hafta da kanamam oldu yaklaşık 5.haftadan beri de progestan ilaç ve prolutan iğne kullanıyorum. Ancak malum ev temizliği yapmam gerekiyor çünkü sürekli yardım edecek kimsem yok ev süpürüyorum siliyorum yatak topluyorum seriyorum çamaşır asıyorum felan bunlar düşüğe sebep olur mu bir yandanda korkuyorum benim gibi olup temizlik yapan var mı 🤦