Glcncsknn Merhaba . Beta artışıniz her iki gün de duzenli olarak iki katına cikmsmiydi ? 9 Şubat akşamı beta HCG değerim 2490 iken 13 Şubat günü 6300 . Artış hızı normal mi ?
mucizem09_ Glcncsknn canim 9 subatta 2490 11 subatta 4980 13 subat yani bugun verdigin 9960 olmasi gerekiyordu en asagi oda yani , cok artis gostermenis az artmis bence canim 2 kat artmasi gerekiyor benim bildi 2ye katlamasi gerekti 2gune
Merve-1109 Seninki normal gayet kuzum benim adet günü 497 ydi 2 gün sonra 1197 çıktı bidaha bakmaya gerek duymadı doktorum bir hafta sonrada kese falan gözükmüştü
Brckymk Merve-1109 merhaba bende 10 şubatta beta hcg 547.8 çıktı dun sabah tekrar yaptırdım 913.3 Dü bu normal mi sizce