Pink1122 benim de ilk hamileliğimde göğsüm çok yumuşaktı hiç bi belirti yoktu sadece beyaz akıntım vardı adetim 5 gün geçti testlerde hep negatif çıkıyordu bir de kan vereyim dedim beta 19 çıktı geç döllenme olmuş yani adetimin üstünden tam 7 gün geçmişti benim göğüs hassasiyetim o zaman başladı kasıklardaki ağrı o kadar çoktu ki yürüyemiyodum bile şimdi sadece kasık ağrım var ara ara o yüzden hiç tahminde bulunamıyorum bile acaba var mı yok mu diye sadece yarın bi şansımı deniyecem negatif görürsem iki gün sonra erken gebelik testi yaparım bende