nilhanim amann artik be olursa olsun dedigi ay hamile kaliyor insan 🤗 benim öyle oldu. Ilk hamileligimde 3.ay ikinciyide yine 3. Denemede tutturduk. Bende ovulasyon testi yaptim ve o gunleri degerlendirdik. Onunla alakali mi bilmiyorum ama sperm 3-4 gunden fazladir varsa bayat olabiliyormus. Ilk denemelerde ben tam gununu bekliyordum birliktelik icin ama tutmadi. Bi yerde okumustum sperm 3-4 gunden eski olmamali ve ard arda gunlerdede birliktelik olursa o zamanda sperm gelisemiyor diye. Ne kadar dogru bilmiyorum. Uzmanlar bilirler elbet. Ilk hanileligimde bende sogan kuru yaptigim ay hamile kalmistim.