anneebrulice Kızlar 20 şubatta sezeryan olacağım mutlaka yanına al dediğiniz yada mutlaka yap dediğiniz birşeyler varmı ilk doğumum çok tecrübesizim yardımlarınızı bekliyorum 😇
Muratnannesi anneebrulice göğüs pompası mutlaka sütün inmezse yardımcı oluyor. İç çamaşırı fazla al ve gecelik 3 tane al ki kanaman olur kirlenirse bekleme. Molpedin külot şeklimde pedi var ondan alabilirsin rahat olursun
ogretmenanne16 Muratnannesi manueli mi Diyorsunuz acaba yoksa elektrikli olanı mı almak lazım yanımıza?
huzur- Hasta bezi veya depend alabilirsin ilk gün gecelik daha rahat oluyor pijama giyin çıkar eğilmek zor oluyor