aannepandaa Tubik81 biz 31+1 olduk. Düzcede yaşıyoruz ama düzceli değiliz iş için. Doğum izmitte olacak.. az kaldı gibi heyecanlıyız..
Tubik81 sedaninbebegi12345 Nasıl belirtiler oldu canım sende belirtilere göre cinsiyet olarak çok değişik fikirler var merak ediyorum bnde
Tubik81 sedaninbebegi12345 Akçakoca da devlet hastanesi nde çalışıyorum ordaki doktora gidiyorum İpek Merve EVRÜKE
sedaninbebegi12345 Tubik81 valla ilk kızım da 9 ay bulantı çektim yemek kokusu aldım mi lavoboya zor atıyordum kendimi ama bu kızımda iki ayda geçti bulantım her gebelik bir olmiyor yani
Tubik81 sedaninbebegi12345 Benim akşam bulantım çok vardı artık boğulacak şiddette kusmalar olunca ilaç almaya başladım sabah olmuyor geçen ilk defa yemek yaparken oldu mide bulantısı mide yanması kusma 😔
Eymn345781 Tubik81 stres çok fazla mide yanmasi ve kusmaya sebep oluyir. İlk beş ay mümkün olduğunca moralinizi yüksek tutun gerçekten cok iyi tecrübe ettim ben bunu
Tubik81 Eymn345781 Çok stres yapmam ama ekşi tatlı hiç bir şey yedirmiyo yanmadan dolayı 3 gün iyiysem 1 gün kötü oluyorum
Eymn345781 Tubik81 Tubik81 bana en çok baharatlı soğanlı yemekler yanma yapardı. Ve et tavuk yiyemezdim aşırı derecede ekşi canım çekerdi ama 26+2 haftaligiz erkek bebeğimiz olacak 😁
ekekek Tubik81 daha öğrenemedim cinsiyetini cuma günü ikili test yaptırcam belki o zaman belli olur, 🥰