Sedakrs58 Arkadaşlar 3 aylık hamileyim benim çok uykum geliyor halsizleşiyorum sizde de öyle oluyor mu
Buketkucuk Sedakrs58 ilk üç ay gebelik belirtileri yaşamaya devam edersin, halsizlikte bu belirtilerden biri ama üç aydan sonra belirtiler azalıyor geçiyor merak etme🐥
Mercimekmom Sedakrs58 uyuyabildigin kadar uyu çünkü 25 den sonra uyuyamıyorsun 😂😂😂 şu an 28 deyim ve hiç uyuyamıyorum
Monika ben şu an 38 haftayım ama ılk haftalarda bende oyledım normal yanı bende o şekıldedım ama şımdıyse artık okadar rahat yatamıyom☺