Merhaba, 28 hafta 6 gunluk gebeyim. Ikinci bebegim.
1 ay onceki kontrolde oglum normal dogum pozisyonundaydi. Ilk dogumum da normal gerceklesmisti. Pazartesi gunku kontrolumde oglumun basinin yukari ciktigini soyledi doktorum. 32ye kadar doner tekrardan endiselenme dedi. Ama ben donmez de sezaryen olurum diye korkuyorum. Ayni sekilde bebekleri tekrardan normal dogum pozisyonu alan anneler var mi aramizda?