pinar03 canım ben de 11 haftalık gebeyim. Beni sürekli uyarıyorlar raflara uzanma yüksek yerlerden bişeler alma diye. Sen nasıl perde asarsın. Ben tabakları almak için bile başkasını çağırıyorm. Çocuğun eşiği kendinden ayrılırmış çok gerilince. Doktora git ve bir daha ağır işler yapma. Henüz 3. Ayını bitrmemişsin bu aylarda düşükler kanamalar çok olur. Şimdi iyi olsa bile ilerde rahminde kanama alanı oluşturabilir gerildiğin için dikkat et canım yaptığın işlere