Nkayserili90 ben Zeynep kamilde tüp bebek yaptırdım canım. Sürekli gittim geldim hastaneye, çalıştığım için çok zor oldu. Sabah gidip yumurta takibi için muayene oluyordum, öğleden sonra bilgi veriyorlardı. Arabamız olduğu için sabah eve gelip öğlen tekrar gidiyordum. Devlet hastanesi olunca onlar ne zaman gel derse o zaman gitmek zorunda kalıyoruz. Ama doktorları, tecrübeleri çok çok iyi. Gönül rahatlığı ile tedavine başla. Labarotuarlarında bile doktorlar çalışıyor asistan değil. İnşallah olumlu sonuçlar alırsın 🤲😇