Kızlar 18+4 günlük hamileyim normalde de midesi hassas birisiyim beni tanıyanlar bilir bu durumu hamileliğimin başından beri mide bulantım var şuan 18 hafta oldum hala mide bulantım var normalde çok sevdiğim yemeklerden bile tiksiniyorum. Allah affetsin hiçbirini midem almıyor zorla da olsa süt içiyorum ceviz fındık VS yiyorum meyveyi canım çok çekiyor onu da yiyorum ama salçalı soğanlı yemekler midemin bulanmasına yetiyor. Benim merak ettiğim her şeye rağmen bebek gelişir mi gelişim geriliği olacak diye çok korkuyorum ama midem de almıyo işte ne yapayım bebek en son 226 gramdı doktor zayıf falan demedi rüyamda gördüm bebek zayıflamıştı rüyalarıma bile girer oldu şuan ne durumda bilmiyorum çok üzgünüm.