Bsmlh doktorlar birza felaket telalligi yapiyor.. benimde suyum fazla her an erken dogabilir dedi.. suyun tek basina az veya cok olmasi birsey ifade etmiyor. Diger etkenmer varmi yokmu mesela.. ben bu pazartesi baska bi doktora gidip tekrar ölcümleri yapdirmayi düsünüyorum. Sonucda ultrason cihazlari yaniltabiliyor yada doktor tam ölcüm alamiyor. Ilk gebeligimde 37+1 de kizim 2700 gr dedi. Ertesi günü baska doktor 3200 gr dedi. Bi sonraki gpn yine kendi doktoruma gittim 2500 gr dedi. Hemen sezaryen dedi. Devlet hastanesinde o günü normal dogurdum ve dogum kilosu 3500 gr di. Anlican arti eksi ve oynama payi fazla. Gelisimininde sorun yoksa cok fazla canini sıkma