Merhaba arkadaşlar 10 gün önce 3 lü tarama testi için kan verdim bundan önce 2 Li testte yaptırmış kan vermiş ultrasondan da bakılmış dosya halinde verilmişti şimdi de doktorum özele gidip sadece kan vereceğimi söylemişti bizde öyle yaptık bugün sonuç gelecek demişlerdi şimdi test yaptırdığımız hastaneden arıyorlar sadece kan vermekle olmadığını ultrasondan da bebeğe bakılması gerektiğini söylüyorlar ama muayene olduğum doktor sadece kan vereceğimi söylemişti netten de araştırdık sadece kan ile yapılan test olduğu yazıyor 3 lü tarama testi yaptıranlar bilgi verebilir mi ? Eğer bir ihmal varsa bu özel hastanenin saçmalığıysa ona göre hareket etmek istiyoruz biz sonucu kaybettiklerini düşünüyoruz tüm bunların üstüne şimdi gelin 4 lü tarama testi yapalım ücretsiz demişler şaka gibi ya !!!🤷🏻♀️🤦🏻♀️