Eslim Kızlar bu hastaneye gidip normal doğum yapan ve memnun kalan var mı. Ve doğumda bişey istiyorlar mı
Supermother Eslim siz muayenelere buraya mı gidiyorsunuz ben de oraya gitmeyi düşünüyorum ben de doğum konusunda orayı merak ediyorum
Eslim Supermother evet ben şuan 35 haftayım 20nvi haftadan beri oraya gidiyorum dr.bugra &bora coşkun çok iyiler tavsiye ederim
Ozteber Eslim waouww ankarada yasamiyorumda o doktorları takip ediyorum ankarada olsam kesin onlara giderdim diyorum😊 çok şeker doktorlar
Eslim Ozteber kesinlikle çok iyiler ama her zaman randevu bulamiyorsunuz .bu durumdada sürekli doktorunuz değişiyor bu hastane malesef böyle