Dniz ben sahsen olmus yakinlrimizin isminin konmasinakarsiyim acikcasi insanin iciniz cizlatmasi bi tarafa yani ne biliyim hani 70 yasinda vefat etmis guzl hi hayat yasamis dedemiz mesela onu koymak istenmesini anlayabiliyorm ama sizin mesela 3 yasinda vefat etmis melek o daha evet ama ben koyamazdim annemi kaybettim bn kizina koy ismini istersen dedi herkes 36 yasinda olmus kadini kizimda yasatmak istemedim acikcasi bakis acisi tabiki herkesin gorusu farjli ama her ismi anildiginda bi ciz ettirir simdi yasiyor olsaydi ablam olucakti diye dusundurur diye dusunuyorum,